A sosit în România cel mai nou model Mercedes-Benz

Redactor:
Andru Nenciu
Redactor:
Bitescu Wili
A sosit în România cel mai nou model Mercedes-Benz
  • Publicat:
  • Actualizat:

Cu noua Clasa A, Mercedes-Benz deschide un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoții deosebit de puternice prin design, are motorizări foarte performante, cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) și 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) și are cel mai bun coeficient aerodinamic din segment – 0,27. În același timp, noua Clasă A enunță un principiu esențial al Mercedes-Benz: siguranța nu depinde de prețul mașinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST. Prețurile noii Clase A încep de la 19.900 euro (fără TVA) pentru modelul A 180 BlueEFFICIENCY.

„Mercedes-Benz devine cel mai dinamic brand auto premium din lume. Prin felul în care a fost dezvoltată, noua Clasa A este o parte importantă a acestei schimbări. Noua Clasa A este complet nouă, până în cel mai mic detaliu. În industria auto, nu ai de multe ori șansa de a începe de la zero, de la o simplă coală albă de hârtie. Inginerii noștri au profitat din plin de această oportunitate”, explică Dr Dieter Zetsche, Președintele Daimler AG și Director General Mercedes-Benz Cars.

Design: cel mai avansat din clasa compactă

Cu o înălțime redusă cu până la 160 de milimetri și linii noi de design, noua Clasa A comunică dinamism încă de la prima vedere. Designul schimbat radical a fost prezentat în toată lumea cu ajutorul conceptului A-CLASS și a fost primit cu un entuziasm debordant. Fiind aclamat cu putere, el a fost apoi implementat în versiunea de serie. Apariția noii Clase A reprezintă prezentarea oficială a noii strategii de design Mercedes-Benz. Rezultatul este un model compact în două volume, cu un caracter unic și distinctiv, un interior cu forme foarte sportive și o finisare de o calitate foarte ridicată.
„Transpunerea noului stil dinamic Mercedes-Benz în clasa compactă a fost o sarcină foarte plăcută pe care a trebuit să o îndeplinim”, explică Gorden Wagner, Directorul Departamentului Design Mercedes-Benz. „Niciun alt model din acest segment nu este atât de avansat stilistic precum Clasa A. Tipică pentru Mercedes este forma sculpturală a Clasei A. Liniile personalității sale, în special cele de pe lateralul autoturismului îi conferă Clasei A un volum și un caracter unice și foarte dinamice. Acest nou stil dinamic va fi perceput instantaneu și la prima privire asupra interiorului” a continuat acesta.

Proporțiile definite puternic de suprafețele desenate cu personalitate caracterizează exteriorul noii Clase A. Interacțiunea continuă dintre suprafețele concave și convexe creează un joc spectaculos de lumină pe caroserie, în special în părțile laterale ale acesteia, iar acest lucru îi conferă autoturismului o distincție aparte.

Caracteristicile definitorii ale părții frontale sportive sunt reprezentate de forma capotei față în „V”, cu farurile împinse mult spre lateralele mașinii, precum și grila radiatorului cu steaua Mercedes încadrată de traverse duble pe fiecare parte. Bara față cu prizele de aer dimensionate generos sporește caracterul dinamic al părții frontale. Design-ul farurilor, forma, precum și structura lor sunt definitorii pentru conceptul de design al noii Clase A. Modulele de lumină și LED-urile din interioarele farurilor au fost aranjate în așa fel încât să simuleze imaginea unor flăcări atunci când sunt aprinse, în special luminile de rulare pe timp de zi și semnalizatoarele.

Interacțiunea perfectă dintre designul dinamic și o aerodinamică excepțională poate fi vizibilă în designul plafonului. El combină o linie curată și dreaptă cu o curbură în formă de arc spre partea posterioară. Silueta autoturismului dezvăluie linii ce curg armonios spre spate, unde se termină într-o margine abruptă. Eleronul de pe plafon, care ascunde foarte elegant toate antenele, conferă mașinii o extra-tușă sportivă și finalizează spectaculos desenul plafonului.

Accentele stilistice ale părții din spate sunt dominate de o interacțiune de forme și muchii concave și convexe. Stopurile continuă forma puternică a umerilor laterali ai caroseriei, iar poziționarea lor pe orizontală accentuează lățimea caroseriei. Funcțiile de iluminare ale stopurilor sunt asigurate de cabluri cu fibră optică și module LED (ambele opțional). Și aici, interacțiunea dintre design și aerodinamică este foarte clară: finisarea stopurilor nu doar arată spectaculos – datorită muchiilor special gândite, aerul este direcționat eficient spre spatele mașinii.

Interior: un autoturism compact cu cinci locuri veritabile și finisare de înaltă clasă

Interiorul noii Clase A reprezintă un mare pas înainte în ceea ce privește calitatea – atât a materialelor utilizate, cât și a felului în care acestea au fost desenate și îmbinate. Liniile de design alese și materialele de o calitate superioară au fost îmbinate pentru realizarea unui interior spectaculos. Toate inserțiile din metal au fost argintate prin galvanizare, astfel că interiorul este decorat cu elemente reale din metal, cu efect „cool touch” – reci la atingere în comparație cu restul materialelor. Finisările de acest tip au fost executate cu o atenție considerabilă acordată detaliilor și par astfel că au fost turnate într-o singură piesă.

Tabloul de bord încorporează cinci guri de ventilație circulare. Inelele exterioare ale acestora au fost argintate prin galvanizare, rezultând componente executate la un nivel calitativ extrem de ridicat. Direcția curentului de aer poate fi reglată cu ajutorul unui element rotativ ce amintește de o elice de avion. Finisarea acestei piese denotă o atenție excepțională acordată detaliilor. Display-ul solitar amplasat în centrul bordului beneficiază de un panou frontal finisat în culoare negru-lucios, iar rama sa este argintie.

Instrumentarul de bord este format din două structuri informaționale circulare, fiecare inscripționată cu câte un set de cifre. Când autoturismul se află în repaus, acele instrumentelor de bord stau poziționate în dreptul orei șase. Culoarea acelor este albă, iar la versiunile de echipare mai sportive, cum ar fi Urban sau AMG Sport, ele sunt roșii. Cifrele acestor versiuni sportive sunt argintii și includ un fundal cu steag în carouri alb-negre. Volanul în trei brațe este echipat cu 12 butoane de comandă și o inserție argintie în partea inferioară.

Faptul că noua Clasa A este un hatchback sportiv cu un centru de greutate jos este accentuat de dimensiunile sale: el măsoară 4292 x 1780 x 1433 mm (lungime x lățime x înălțime) și pare lipit de drum. Comparativ cu predecesorul său, care a folosit o altă filozofie de design, înălțimea noului model a fost redusă cu 162 milimetri.

Clasa A este un model cu cinci locuri. Bancheta din spate oferă spațiu pentru trei pasageri, deși are un design sportiv ce pare să ofere doar două locuri individuale. Portbagajul are un volum standard VDA de 341 litri. Dacă spătarele banchetei sunt rabatate, spațiul util disponibil crește la 1157 litri. Standard pentru toate modelele, spătarul banchetei este fracționabil în proporție 60:40, cele două segmente putând fi rabatate individual. Lățimea portbagajului între pasajele roților spate este de 1.050 mm.

Gama de modele: proaspătă și personalizabilă

Cu sistem de climatizare, sistemul audio Audio 20 CD cu Bluetooth și conexiune USB, geamuri electrice, Headlamp Assist (asistent faruri) și volan multifuncțional cu 12 butoane, Clasa A este echipată complet chiar și în versiunea standard. Cu ajutorul a trei linii de echipare, „Urban”, „Style”, „AMG Sport”, precum și a trei pachete de design („Night”, „Exclusive” și „AMG Exclusive”) la care se adaugă o listă impresionantă de dotări opționale, noua Clasă A poate fi configurată conform dorințelor fiecărui client în parte.

Pe lista cu dotări opționale se găsesc dotări preluate de la modelele Mercedes-Benz din clasele superioare, precum Intelligent Light System, scaunele față reglabile electric cu funcție de memorie sau bordul îmbrăcat în piele ARTICO finisat manual (ca parte a pachetului Exclusive). Toate cele trei linii de echipare oferă scaune față sport cu tetiere integrate și cusături în nuanțe contrastante, ce pot fi comandate împreună cu oricare din motorizările disponibile.

Pentru clienții care apreciază dinamismul, Clasa A oferă dotări opționale ce vor spori și mai mult aspectul sportiv al mașinii: centurile de siguranță în culoare roșie de la designo sau instrumentarul de bord argintiu cu ace roșii (oferite ca parte a liniilor de echipare Urban și AMG Sports, precum și în cadrul pachetelor Exclusive și AMG Exclusive).

„Noua Clasă A definește pulsul unei noi generații de modele Mercedes-Benz”, declară Dr. Joachim Schmidt, membru al Consiliului de Conducere Mercedes-Benz Cars, responsabil de Vânzari și Marketing. „Am creat o mașină complet nouă, care stabilește noi standarde în segmentul său. Sunt convins că noua Clasă A va contribui decisiv la atingerea obiectivelor strategice de creștere ale Mercedes-Benz pentru anul 2020”.

Motorizări: putere mare, consum redus

O gamă largă de motorizări alimentate pe benzină sau Diesel răspunde cerințelor și dorințelor clienților și stabilește noi standarde în termeni de eficiență și grijă pentru mediu: A 180 CDI BlueEFFICIENCY este primul Mercedes-Benz ce emite doar 98 grame de CO2 pentru un kilometru parcurs. Mai mult, toate motorizările pe benzină sunt certificate conform standardelor de poluare Euro 6, ce vor deveni obligatorii abia din 2015. Toate motorizările noii Clase A oferă în standard funcția ECO start/stop. Motorizările pot fi combinate cu noua transmisie manuală în șase trepte (standard) sau cu transmisia automată cu dublu-ambreiaj 7G-DCT, ce combină în mod ideal comfortul cu sportivitatea. Consum redus cu până la 35 de procente comparativ cu modelele precedente, dar putere crescută considerabil – astfel poate fi caracterizată noua gamă de motorizări a noii Clase A.
Motoarele diesel: trei unități puternice și eficiente

Noul motor Diesel de bază, cu seria OM 607, dezvoltă 80 kW (109 CP), oferă un cuplu maxim de 260 Nm, este echipat cu transmisia manuală, consumă 3.8 litri pentru 100 km parcurși și emite doar 98 g CO2/km. Noua valoare de consum reprezintă o îmbunătățire de 22 de procente față de precedentul model de 60 kW (82 CP) A 160 CDI, care consuma 4.9 litri. Noul motor Diesel de top, A 220 CDI, este cu 25% mai performant decât predecesorul său: dezvoltă o putere de 125 kW (170 CP) și un cuplu maxim de 350 Nm și, în combinație cu transmisia automată cu dublu-ambreiaj 7G-DCT, consumă doar 4.3 litri/100 km parcurși (date provizorii). Datele fostului model A 200 CDI erau 103 kW (140 CP), 5.7 litri, și 149 g de CO2/km.

Motoarele cu benzină: supraalimentate cu turbo și echipate toate cu injecție directă

O comparație directă între noul și fostul model A 200 demonstrează cum au avansat propulsoarele pe benzină: cu 115 kW (156 CP) și 250 Nm cuplu maxim, noul motor oferă performanțe dinamice mai bune, dar consumă doar 5.4 litri/100 km (127g CO2/km – date pentru transmisia 7G-DCT), valoare scăzută cu 26 procente față de modelul precedent (100 kW, 185 Nm, 7.4 l/100 km, 174 g CO2/km). Chiar și noul model de top echipat cu 7G-DCT și care produce 155 kW (211 CP) și 350 Nm este simțitor mai eficient, datorită consumului de 6.1 litri și emisiilor de CO2 de 143 g.

Nu doar motorizările și transmisiile complet noi reprezintă factorii decisivi în atingerea acestei eficiențe remarcabile. Datorită sistemului modular folosit la construcția transmisiilor a fost posibilă setarea perfectă a acestora pentru fiecare motor în parte. O importanță deosebită o are și aerodinamica mașinii, cu o valoare remarcabilă a coeficientului de doar 0.27.

„Noile motorizări în patru cilindri de la Mercedes-Benz ocupă o poziție mondială de top în termeni de performanță, eficiență de nivel înalt și emisii poluante foarte mici. Ele sunt impresionante datorită modului rafinat în care livrează valorile de putere ridicate și le oferă clienților un grad ridicat de finețe,” declară Profesor Dr Thomas Weber, membru al Consiliului de Conducere Daimler, responsabil pentru Cercetare în cadrul Grupului și Dezvoltare Autoturisme Mercedes-Benz.

Suspensie: agilitate și sportivitate rafinată

Sportivitatea rafinată înseamnă agilitatea maximă, combinată cu sentimentul de siguranță conferit de stabilitatea perfectă la rulare, precum și cu un nivel foarte ridicat de confort, toate aceste atribute fiind specifice mărcii. Trenul de rulare al noii Clase A are o punte spate cu suspensie independentă și configurație cu patru brațe, direcție servo-asistată electric cu funcții de asistare și sistem ESP® cu „Extended Traction Control” (XTC). În timpul dezvoltării, experții în suspensii au folosit în mod intens simulările și simulatoarele de condus la centrul de dezvoltare Mercedes din Sindelfingen ca parte a testului „digital” de drum și manevrabilitate.

Pentru atingerea unei manevrabilități foarte bune și a unui comportament foarte dinamic, precondițiile sunt excelente în cazul Clasei A. Aceasta deoarece, față de predecesorul său, noul A are centrul de greutate mai jos cu 24 mm și poziția de conducere mai jos cu 174 mm.

O nouă caracteristică a mașinii este puntea spate cu suspensie independentă cu patru brațe: forțele sunt absorbite de fiecare roată spate prin intermediul a patru brațe independente. Acest lucru înseamnă că forțele dinamice longitudinale și laterale sunt controlate independent. Prinderile roților și conexiunile cu arcurile sunt construite din aluminiu pentru reducerea maselor componentelor nesuspendate. Obiectivul a fost obținerea unei agilități laterale ridicate cu stabilitate mare la rulare și pierderi minime de aderență ale punții spate.

Trei setări sunt disponibile pentru șasiu și suspensie: suspensia confort, cea sport, disponibilă opțional pentru un tren de rulare și o manevrabilitate mai sportive (oferită împreună cu pachetul opțional Dynamic Handling sau linia de echipate AMG Sport), precum și setarea de suspensie sport ultra-performantă. Aceasta este standard pentru modelul de top A 250 Sport și este etichetată drept „engineered by AMG”. Datorită sistemelor de suspensie nou concepute, noua Clasa A are un comportament neutru, cu ruliu foarte mic și cu o tendință extrem de redusă de subvirare. Șoferul este astfel capabil să controleze schimbările de direcție ale mașinii cu un input minim acordat direcției, dar cu un răspuns foarte precis venit din partea acesteia. La ieșirile în forță din viraje, tendința subviratoare este redusă și mai mult, datorită funcției speciale a ESP®-ului, „Extended Traction Control” (XTC). Datorită acesteia, ESP® asigură asistență prin controlul individual asupra vitezei de rotație a roților aflate pe interiorul virajului.

Siguranță: stabilim cele mai înalte standarde ale clasei

Într-un mod absolut inovator, noua Clasă A este echipată standard cu un sistem de avertizare a coliziunilor iminente, cu funcționare pe bază de radar și sistem adaptiv Brake Assist, sisteme care împreună scad riscul producerii accidentelor. Sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST este capabil să atenționeze șoferul Clasei A vizual și auditiv pentru a-l alerta în cazul în care detectează posibilitatea producerii unui impact și pregătește sistemul Brake Assist pentru cel mai precis răspuns al sistemului de frânare. Acestea vor opera la capacitate maximă imediat ce șoferul acționează pedala de frână în mod decisiv.

„Cu noua Clasa A, Mercedes-Benz stabilește noi standarde în multe segmente ale industriei, dar mai ales atunci când vine vorba de siguranță”, subliniază Prof. Dr. Thomas Weber, Membru al Consiliului de Conducere Daimler AG, responsabil pentru Cercetare în Grup și Director al Dezvoltării în cadrul diviziei Auto Mercedes-Benz. „Noua Clasa A oferă cel mai ridicat standard de siguranță întâlnit vreodată în clasa sa de autoturisme” a completat acesta.

O serie largă de sisteme de asistentță au fost preluate de Clasa A de la modelele din clasele superioare sau au fost dezvoltate mai intens în cadrul acestui model, pentru creșterea siguranței pasagerilor:
• Adaptive Highbeam Assist – asistent faruri pentru fază lungă
• Blind Spot Assist și Lane Keeping Assist – asistent pentru unghiul mort și pentru păstrarea benzii de mers.
• ATTENTION ASSIST (standard) – asistent pentru detectarea oboselii
• Active Parking Assist cu ghidare la parcare
• Funcție Brake hold – susținerea automată a mașinii la staționare
• Hill-Start Assist – asistent la plecare din rampa
• LINGUATRONIC – asistent comenzi vocale
• Cameră video marșarier
• DISTRONIC PLUS – sistemul de cruise control adaptiv

În premieră în segmentul compact: PRE-SAFE® acum disponibil pentru prima oară

Disponibilitatea sistemului PRE-SAFE® de protecție preventivă a pasagerilor reprezintă o nouă premieră pentru Clasa A. În același timp, este un nou pas în continua extindere a acestei dotări inovatoare, ce a fost lansată în premieră pe Clasa S în anul 2002. Caracteristicile de bază ale sistemului PRE-SAFE® sunt centurile de siguranță cu pretensionare reversibilă, închiderea automată a geamurilor laterale și a trapei în cazul detectării unui accident iminent și poziționarea automată și imediată a scaunelor față complet reglabile electric în poziția ideală pentru oferirea unei protecții maxime în caz de accident. PRE-SAFE® este un sistem activ în permanență și poate fi activat ca răspuns la detectarea unor mișcări dinamice longitudinale sau laterale extreme, fie ca urmare a intervenției anumitor funcții de asistență.

Caroseria: rigiditate mare și protecție inteligentă

Noua Clasa A a trecut prin programul foarte strict de testare la impact, test utilizat de Mercedes-Benz. Acesta include nu doar 30 de configurații diferite de posibil impact, folosite de instituțiile internaționale din domeniul testării mașinilor, ci și nouă teste speciale de impact, printre care testul de răsturnare pe plafon de la înălțime, sau testul pole – impact lateral cu un stâlp, inventat chiar de marca Mercedes.

Capacitatea Clasei A de a satisface standarde de siguranță ce depășesc cu mult normele în vigoare este demonstrată de un alt test de impact realizat intern de Mercedes-Benz. Este vorba de un impact frontal, la viteză foarte ridicată, între noua Clasa A și o viitoare limuzină de lux Mercedes-Benz, test în urma căruia Clasa A demonstrează că le oferă pasagerilor săi un compartiment foarte stabil și șanse excelente de a supraviețui.

Siguranța mare oferită de sistemele de asistență se datorează dezvoltării speciale a acestora în ideea că noua Clasă A va fi utilizată și ca mașină de familie. O atenție deosebită a fost acordată siguranței oferite pasagerilor ce ocupă locurile din spate. Centurile de siguranță pre-tensionate cu ajustarea pe înălțime sunt standard pentru scaunele laterale. Airbagurile laterale spate sunt disponibile opțional. Șoferul și pasagerul din dreapta față sunt protejați de un nou tip de airbag pentru torace și pelvis ce acoperă toată partea laterală a corpului. Pentru protecția capetelor sunt oferite în dotarea standard airbaguri cortină.

Tehnologie: Integrare completă pentru iPhone® în noua Clasă A

Integrarea completă a dispozitivelor iPhone® în sistemul de entertainment cu interfața revoluționară a noii Clase A permite generației Facebook să afirme că se simte în mașină la fel ca și în fața calculatorului. „Drive Kit Plus for the iPhone®” va fi disponibil ca accesoriu de la sfârșitul acestui an și se va putea comanda ca dotare opțională începând cu primul trimestru 2013. Acest kit va permite utilizatorului de Clasă A și iPhone® să se conecteze la Facebook, Twitter, să utilizeze aplicațiile Daimler și să acceseze lumea digitală direct de la bordul mașinii. Kit-ul pentru iPhone include și un software de navigație de ultimă generație de la Garmin, cu informare în timp real asupra traficului, bazată pe datele din Internet, căutare online a punctelor de interes (POI) și afișare 3D a hărților.

Sistemul Audio 20 poate fi utlizat cu „Drive Kit Plus for the iPhone®”. El include twin tuner pentru radio, CD-player capabil să redea fișiere MP3, precum și interfața Bluetooth® cu funcții hands-free și audio streaming. Display-ul color al acestui sistem are o diagonală de 14.7 cm. Datorită unei noi funcții denumită „Cover Art”, sistemul este capabil să afișeze copertele fișierelor ascultate dacă acestea includ astfel de informații vizuale.

Sistemul Becker® MAP PILOT reprezintă o variantă foarte accesibilă de navigație cu afișare 3D a hărților. El lucrează împreună cu sistemul Audio 20 și poate fi montat și ulterior ca accesoriu în baza unei preechipări realizate în fabrică. Sistemul Becker® permite setarea destinațiilor prin comanda vocala și are o interfață foarte ergonomică. Avantajul său în fața unor sisteme similare aftermarket îl reprezintă integrarea perfectă în mașină – folosește comenzile centrale ale sistemului Audio 20, precum și display-ul acestuia, este poziționat elegant în torpedo și poate fi actualizat prin intermediul unui portal de Internet.

Sistemul multimedia COMAND Online oferă acum acces la Internet prin conectarea la un telefon mobil capabil să ofere o astfel de conexiune. Astfel, COMAND Online oferă acces la diverse servicii online Mercedes-Benz. Acestea includ informări asupra stării vremii și o căutare specială de locații prin intermediul Google. De-asemenea, sistemul permite descărcarea și utilizarea unei rute create în prealabil în Google Maps pe PC și trimisă către mașină. Sistemul mai oferă și o nouă aplicație „News”, ce poate fi configurată pentru redarea de noutăți din politică, financiar și tehnologie. Toate informațiile sunt afișate astfel încât să fie lizibile clar chiar și când mașina este în mișcare.

Mercedes-Benz Clasa A: continuarea unei povești de succes

La nivel global, Clasa A a fost un succes încă de la lansarea inițială din 1997, când a creat un sub-segment al clasei sale datorită unui concept unic de design. A doua generație, lansată în 2005, a fost comercializată în peste un milion de exemplare.

Tags:
Urmărește ProSport.ro pe Google News
Știri despre
Pe aceeași temă
Curs valutar BNR 25 noiembrie 2024. Cât costă 1 euro, după ce Călin Georgescu a câștigat primul tur al alegerilor
Curs valutar BNR 25 noiembrie 2024. Cât costă 1 euro, după ce Călin Georgescu a câștigat primul tur al alegerilor
Ar fi revenirea anului: „Barcelona a primit o șansă de aur”! Numele uriaș care poate semna în 2025
Ar fi revenirea anului: „Barcelona a primit o șansă de aur”! Numele uriaș care poate semna în 2025
Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu puțin timp înainte ca artistul să moară: „Era riscant”
Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu puțin timp înainte ca artistul…
Gică Popescu a făcut anunțul! Ce se va întâmpla după ce va fi numit un nou premier la Palatul Victoria
Gică Popescu a făcut anunțul! Ce se va întâmpla după ce va fi numit un nou premier la Palatul Victoria
LIVE TEXT | Alegerile prezidenţiale, pe site-ul Prima Sport! Elena Lasconi a intrat în turul 2! Marcel Ciolacu şi Nicolae Ciucă şi-au dat demisia
LIVE TEXT | Alegerile prezidenţiale, pe site-ul Prima Sport! Elena Lasconi a intrat în turul 2! Marcel Ciolacu şi Nicolae…
Ilie Năstase dă o veste îngrijorătoare înainte de turul 2 la prezidenţiale. Aşteaptă un semn pentru a accepta:
Ilie Năstase dă o veste îngrijorătoare înainte de turul 2 la prezidenţiale. Aşteaptă un semn pentru a accepta: "Normal" |…
Cum se menține în formă Cristela Georgescu, la 54 de ani! Soția lui Călin Georgescu a renunțat definitiv la anumite alimente
Cum se menține în formă Cristela Georgescu, la 54 de ani! Soția lui Călin Georgescu a renunțat definitiv la anumite…
Rezultate şocante, răsturnare de situaţie. REZULTATE ALEGERI în timp real
Rezultate şocante, răsturnare de situaţie. REZULTATE ALEGERI în timp real
BANCUL ZILEI. Ajunge BUBULINA acasă și își găsește bărbățelul prin bucătărie: - Vai, ce surpriză!
BANCUL ZILEI. Ajunge BUBULINA acasă și își găsește bărbățelul prin bucătărie: - Vai, ce surpriză!
Fenomenul Călin Georgescu pe TikTok, ignorat de SRI. Cifrele uriaşe ale candidatului viral pe reţea
Fenomenul Călin Georgescu pe TikTok, ignorat de SRI. Cifrele uriaşe ale candidatului viral pe reţea
Descoperire INCREDIBILĂ despre INIMA umană! Ce au găsit medicii?
Descoperire INCREDIBILĂ despre INIMA umană! Ce au găsit medicii?
Ion Ţiriac a dezvăluit ce preşedinte vrea pentru România: Din păcate, nu prea am avut aşa ceva!
Ion Ţiriac a dezvăluit ce preşedinte vrea pentru România: Din păcate, nu prea am avut aşa ceva!
Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Elena Lasconi! Dezvăluirea făcută de Dan Diaconescu
Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Elena Lasconi! Dezvăluirea făcută de Dan Diaconescu
Călin Georgescu detonează România. Primul anunț oficial după alegeri: Acum urmează...
Călin Georgescu detonează România. Primul anunț oficial după alegeri: Acum urmează...
VIDEO Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Vladimir Putin! Nimeni nu și-a dat seama de asta până acum
VIDEO Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Vladimir Putin! Nimeni nu și-a dat seama de asta până acum
Cum a reușit 'meteoritul' Călin Georgescu să fie numărul 1! Explicația unui specialist în social media
Cum a reușit 'meteoritul' Călin Georgescu să fie numărul 1! Explicația unui specialist în social media
România este campioană mondială la Counter-Strike 2. Care e „formula” câștigătoare?
România este campioană mondială la Counter-Strike 2. Care e „formula” câștigătoare?
Max Verstappen, campion mondial pentru a patra oară în Formula 1
Max Verstappen, campion mondial pentru a patra oară în Formula 1
Anunțul RAR pentru cei care vor să facă ITP-ul
Anunțul RAR pentru cei care vor să facă ITP-ul
Cine este Cosmin Georgescu, fiul lui Călin Georgescu. Tânărul a fost coleg de cameră și prieten cu „regele banilor” Novak Djokovic
Cine este Cosmin Georgescu, fiul lui Călin Georgescu. Tânărul a fost coleg de cameră și prieten cu „regele banilor” Novak…
×